15 Kasım 2015 Pazar

NEDEN?

"3 - 2 - 1  Kayıt"

Herkesin bir yapılacaklar listesi var. Benim de. 

Sevgili ilgili,
Sen bu satırları okurken, ben yıllardır ertelediğim blog yazarlığına adım atmak için aradığım bahaneyi bulmuş ve keyfinden bir paket sigarayı minik bir küllüğe gömmüş olacağım. Çok şey beklediğimden değil, sadece yaşam devam ediyor ve bazıları için biraz daha özgür olmak mühim. Velev ki küçük bir kasabaya tıkılıp kaldıysanız rutinle kafayı yemiş insanlardan daha fazlasına ihtiyacınız vardır. Bazen bir kitap, bazen bir film, bazen de sadece hayali atmosferler...

Bunları neden mi yazıyorum, sevgili bahanem buraları günlüğe çevirecek (şaka değil). İşte bu sebeple   dönüp bakınca bu akşam bunları yazmış olmak bir anıya yolculuk sağlayacak. Anılar, güzel şeyler. Tatlış...

Neyse...
Bir yerde bi okudum yoksa bir yerde mi duydum da etkilendim hatırlamıyorum lâkin inandığım bir motto var ki, onu da söyleyip kokumu buralara bırakıp tüyeceğim.

Derim ki; aynı filmi, aynı kitabı, aynı atmosferle paylaşan insanlar hiç karşılaşmamış dahi olsalar tanıdıktırlar. Akrabadan daha akraba olmak eylemi.

Sevgiler...

Not 1: Bu saçma satırları okumaya üşenmediysen bir küçük sürprizim var linkte.
https://www.youtube.com/watch?v=VYCOg-yglNM
Not 2: Linki eklediğim dakikada videonun görüntülenme sayısı  4.784.555 hadi bakalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder